11 November 2008

501xx




RM 178





RM 138





RM 128





RM 158





RM 138

6 orang dah komen:

matakucing said...

"xx" tu pebenda pulak bro..tertinggal kapal angkasa la aku ni

muor76 said...

bro... kalo dpt diterangkan ape tu 501.. 501 xx.. s501 xx.. a501xx dan siri siri lain 501 lagi best heheheheh

xy bundle said...

fuuhh... payah aku nak terang ni.. aku pun bukan xpert sgt nih.. nanti la aku usahakan details nye ye...

Lestat said...

aku nk tau juga apakebenda xx tu bro.Usaha anda tangga kejayaan pada kami.

mohd rosli said...

cammana aku nak kontek xy bundle ni ? coz nk dapatkan 501xx..

lucas said...

nk tanya sket.confirm ke 501xx ni ori?patch dia mcm len mcm je.saja nk pastikan sbb saya ad selai 501xx mcm ni tpi ragu2 sbb patch dia mcm x ori.smoga dpat jelaskan..trimas