25 October 2008

Koleksi Baju Band

Hi semua geng XY BUNDLE...

Dalam posting ni aku akan senaraikan baju-baju band yang ada dalam stok XY BUNDLE. Sebab ramai yang tanya bila tengok slide show tu.. Maafla ye, dalam slide show tu ada yang masih available dan ada yang dah dijual...

Korang yang minat dengan baju2 band ni leh la selalu check blog n tengok posting aku. Kalau ada barang baru, aku akan bagitau kat sini.

Baju-baju band dalam stok XY BUNDLE pun dah kurang dah... Ini aje yang tinggal. Nanti kalau ada dapat yang baru, akan dimaklumkan ye.



















Semua t-shirt yang aku listkan kat atas kain 100 kecuali incubus tu kain 50-50.
Kalau ada yang berkenan di hati, inform je yer... :)

Adios!!!

14 orang dah komen:

Si Jambi Darat said...

nak tanya..AFI tu saiz apa n berapa?

xy bundle said...

AFI tu size M... RM48.

Si Jambi Darat said...

alamak..saiz aku tu.tergugat jap ni..

inam kitites said...

kalu da on saiz aper lagik..kaut cepat!!
haha

ader baju brand "soul jah"?

xy bundle said...

"soul jah" xde lagi wat masa nih...
nanti kalau ada aku info k... :)

Anonymous said...

alo bro, incubus tue saiz brape? arge?

xy bundle said...

incubus tu size L.
harga RM78.

xy bundle said...

pembetulan:

AFI size L - RM48
Incubus size M - RM78

kesilapan amatlah dikesali. budak aku salah tgk...

Si Jambi Darat said...

cis..hehe.

aku dpt baju 3/4 dave matthew band summer tour saiz M.
berminat?
nanti aku upload kat blog ye..hehehe

xy bundle said...

nanti aku tgk dulu pas upload..
ok...

yusz` said...

jim hendrix dua2 tu saiz ape? harge camne kire?

J MAIDEN said...

pantera ade lg x?

Anonymous said...

u want 2 know something...
your incubus shirt is same with me and its also 50/50
i get it with 4 ringgit.....

u shuld come to terengganu

zan said...

Lynyrd Skynyrd tu saiz ape ek? Baper harga dia?